Meet the team
“Een gestructureerde werkomgeving, dat vind ik fijn”
Meet the team: Adrienn Laszlo, Product Specialist Celebrus en Analytics Engine
Adrienn is een vast gezicht achter onze support- en consultancyvragen. Maar ondanks dat ze al tal van klantvragen oploste, is ze een goedbewaard geheim van OnMarc.
Hoe ben je bij OnMarc terecht gekomen?
Via Marieke! We hebben eerder bij hetzelfde bedrijf gewerkt, en ik was daar even weggegaan vanwege de geboorte van onze zoon. Maar ik had met Marieke contact gehouden, en ze vertelde altijd goede dingen over OnMarc. Ik werk graag met data en databases, en queries uitpluizen vond ik altijd al interessant. En dit was ook mooi in de buurt, dus fijn in balans met privé qua reis- en werktijd. En OnMarc is een goed gestructureerde werkomgeving, dat vond ik ook fijn.
Wat maakt werken in dit vakgebied dan zo prettig?
Problemen uitzoeken. ‘hoe zit dit in elkaar?’, dat vind ik echt uitdagend. Maar het moet wel opgelost worden dan. Anders vind ik het juist erg frustrerend, haha!
Ik denk dat veel mensen die analyseren of coderen dat wel herkennen. Zit dat in je aard?
Ja, ook bij reizen plannen bijvoorbeeld vind ik dat leuk. Dat je langzaam alles invult en doorhebt hoe alles in elkaar grijpt. Dat je een ingewikkelde puzzel uit allemaal stukjes kan leggen. Dus in mijn vrije tijd vind ik dat al leuk, en in mijn werk is het allemaal zeker wat ingewikkelder en dus zeker ook leuker!
Wat zijn de lastigste puzzels dan?
Het eerste wat me te binnen schiet, is dat ik het zo vervelend vind als ik iets niet kan vinden. Dat je gewoon niet ziet waarom iets niet werkt zoals je verwacht.
Dat heb je bijvoorbeeld zeker als je een query of een stuk code van een ander moet oppakken, waar je je vervolgens in moet verdiepen of op door moet werken. Dan kun je soms gewoon beter vanaf niks beginnen in plaats van andermans code te snappen, maar dat kan niet altijd.
Wat weten klanten niet van je?
Nou, ik ben in tegenstelling tot sommige collega’s niet zoveel over de vloer bij de klant, ik doe veel rapportages en supportvragen. Niet iedereen zie ik even vaak, dus er zal best veel zijn dat ze niet weten, haha! Zo kom ik eigenlijk helemaal niet uit dit vakgebied, maar ben ik opgeleid als docent Duits. Maar sinds ik vooral Nederlands spreek, is dat Duits wel weggezakt…
Verder maak ik in mijn vrije tijd graag uitstapjes met mijn zoontje en mijn man. Musea bijvoorbeeld. En ik ben groot van fan van de band Muse. Ook houd ik van reizen en lezen. Niks al te geks dus!
Jij houdt je bezig met klantvragen over meerdere producten. Naar welke feature/functionaliteit/inzicht moeten mensen je de volgende keer echt eens vragen? Of wat kunnen ze wellicht nog dieper gebruiken?
Ik denk de testcases in Celebrus. Je kunt tegenwoordig op allerlei plekken testen, in scenario’s, en zelfs sessies refreshen die je op dat moment zelf nog aan het doen bent. Dat maakt de ingewikkelde scenario’s soms wel makkelijker om stap voor stap uit te pluizen.
Meer lezen over de wereld van Adrienn
- Blog over OnMarc en Celebrus
- Blog over ITP: Zorg of Zegen?