+31 (0)30 636 39 70 | info@onmarc.nl

ODP voor DAL

Heb jij je data op orde?!

Prioriteiten stellen

Hoe zet je real-time data in om klanten te begeleiden de juiste online keuzes te maken op jouw website? Ontdek de verschillende mogelijkheden die jij de klant kan bieden aan de hand van deze waardevolle data.

De top 1 prioriteit voor marketing: het bouwen en targeten van een goede audience, snel gevolgd door zaken als optimalisatie en personalisatie. Je kunt dus zeggen dat we vaak van buiten uit beginnen: hoe bereiken we de juiste mensen op een fijne en efficiënte manier? 

Opvallend genoeg worden in veel onderzoeken onderwerpen als propositie bouwen dus niet eens genoemd. En misschien is dat ook niet gek: deze valt of staat tenslotte bij je audience.  

Valkuilen wanneer je werkt met data

Inzicht

De rode draad die vrijwel altijd door al deze vraagstukken loopt is: inzicht. Marketing analytics inzicht.

Terwijl daar ook vaak de schoen knelt, dat kost moeite. Veelgenoemd zijn: 

  • Veel handwerk in data prep 
  • RoI berekenen is onmogelijk
  • Blinde vlekken in je customer journeys 

Lastige problemen, maar gelukkig is de oplossing voor al deze drie problemen dezelfde: je data op orde hebben!

OnMarc Data Platform

De oplossing voor klantinteractie en customer experience

In samenwerking met onze klanten hebben we OnMarc Data Platform ontwikkeld. Dit platform structureert data van al je digitale kanalen, integreert deze en levert deze in een real-time datastroom aan. Zo hou je data in eigen hand, breng je de vertrouwelijkheid niet in gevaar en kun je zelfs je organisatie alle beloften doen van echt, eigen CDP. Lees meer