Heb jij je data op orde?!
Prioriteiten stellen
Hoe zet je real-time data in om klanten te begeleiden de juiste online keuzes te maken op jouw website? Ontdek de verschillende mogelijkheden die jij de klant kan bieden aan de hand van deze waardevolle data.
Je data op orde
Inzicht
De rode draad die vrijwel altijd door al deze vraagstukken loopt is: inzicht. Marketing analytics inzicht.
Terwijl daar ook vaak de schoen knelt, dat kost moeite. Veelgenoemd zijn:
- Veel handwerk in data prep
- RoI berekenen is onmogelijk
- Blinde vlekken in je customer journeys
Lastige problemen, maar gelukkig is de oplossing voor al deze drie problemen dezelfde: je data op orde hebben!
OnMarc Data Platform
De oplossing voor klantinteractie en customer experience
In samenwerking met onze klanten hebben we het OnMarc Data Platform ontwikkeld. Dit platform structureert data van al je digitale kanalen, integreert deze en levert deze in een real-time datastroom aan. Zo houd je data in eigen hand, breng je de vertrouwelijkheid niet in gevaar en kun je zelfs je organisatie alle beloften doen van een echt, eigen CDP. Lees meer