Kan jouw bedrijf in real-time de juiste afwegingen maken?
Het OnMarc Data Platform
OnMarc heeft een optimaal model ontwikkeld om de data van digitale kanalen te integreren in de eigen omgeving van de klant. Het OnMarc Data Platform (ODP) structureert data van digitale kanalen, integreert deze en levert die in een real-time datastroom aan.
Zo houd je data in eigen hand, breng je de vertrouwelijkheid niet in gevaar en kun je zelf je organisatie alle beloften doen van een echt, eigen CDP. Lees meer
Vertrouwelijkheid
Hoe ga je zorgvuldig met je online bezoekers om?
Er is al veel gezegd over cookie-wetgeving, bescherming van privacy, big-tech aanpak van privacy, en de impact die het heeft op marketing in digitale omgevingen. Omdat OnMarc specialist is op het gebied van datacollectie uit digitale omgevingen willen wij hier ook graag helder over zijn. lees meer
Ontdek hoe wij jou kunnen helpen succesvol te zijn met data!
Ons beleid
Het beleid van OnMarc is om waar het kan met first party te werken. First party houdt in dat data alleen van eigen domeinen wordt verzameld en niet van domeinen van derden. Met andere woorden, we werken alleen met gegevens die worden uitgewisseld tussen onze klant en hun online bezoekers. Alleen onze klant heeft het gebruiksrecht op de data. Daarmee zijn wij in staat om met het OnMarc Data Platform (ODP) aan alle privacy- en compliance-eisen te voldoen. Of die nu voortkomen vanuit wetgeving, bedrijfsspecifieke ethische regels of vanuit technologische toepassingen.
Onderliggende architectuurmodellen
Graag laten wij je concreet zien hoe wij onze klanten helpen succesvol te zijn met data over digitale kanalen in een omni-channel omgeving. Ook leggen we graag de onderliggende architectuurmodellen van het OnMarc Data Platform aan je uit.
Neem contact met ons op en ontdek nog meer voordelen van een eigen CDP