Diensten
Verbeter je datagedreven beslissingen
Als bedrijf is het cruciaal om waarde te halen uit de klantdata die je verzamelt. Het analyseren van deze data helpt je om je klanten beter te begrijpen en hun behoeften te anticiperen, wat vervolgens leidt tot betere zakelijke beslissingen en een hogere klanttevredenheid. Echter, het interpreteren en analyseren van grote hoeveelheden data kan een uitdaging zijn wanneer je niet beschikt over de juiste middelen en expertise.
Onze diensten geven je inzicht en brengen jouw kijk op data naar het volgende niveau, waardoor je nog beter datagedreven beslissingen neemt en je je concurrentie de baas blijft.
Ontdek de kracht van Clustering
Clustering is fact based marktsegmentatie. Clustering is een unsupervised machine learning algoritme dat gebruik maakt van alle beschikbare data om patronen te leren en clusters te creëren. Dit maakt het mogelijk om een goed en nauwkeurig beeld te krijgen van je doelgroep en biedt jou de kans om je marketingstrategieën te verfijnen.
Onze clusterdienst begint met een intakegesprek op jouw locatie. We geven eerst een presentatie over clustering en bespreken vervolgens samen wat je wilt bereiken met het clusteren (het achterliggende doel) en welke data je verzamelt met Google Analytics. Op basis hiervan maken we een selectie van features/variabelen die we zullen gebruiken bij het clusteren. Lees meer
Data Discovery Workshop
De afgelopen jaren hebben we met deze workshop al veel marketeers en andere business rollen geholpen de volgende stap in datadriven te zetten. In 1 dag maken we je juist geen data scientist, maar geven we je de handvaten om jouw organisatie naar een hoger plan te tillen.
Leer in 1 dag de volgende stap in datadriven te zetten. Dat doen we met best practices, voorbeelden uit de praktijk en een interactieve game waarbij je zelf aan de knoppen zit. Gedurende de dag passeren onderwerpen als leadgeneratie, recommendations, marketing attributie & personalisatie de revue. Je leert van experts uit het vak en hebt tijd om met de andere deelnemers ervaringen uit te wisselen. Lees meer
De volgende stap in datadriven marketing
“Technology is a word that describes something that doesn’t work yet” schreef Douglas Adams al, de schrijver van Hitchhiker’s Guide to the Galaxy. Bij OnMarc mag je erop vertrouwen dat het met onze techniek wel goed zit, maar ook wij weten dat een probleem zelden is opgelost met techniek alleen. Uiteindelijk zijn het mensen die het verschil maken.
En ook daar hebben we ook daar veel ervaring mee. Van implementatie tot analyse: in twintig jaar hebben we al onze kennis kunnen bundelen tot diverse hands-on trainingen en workshops. Daarom bieden we jou en je team diverse manieren om de volgende stap te zetten in datadriven marketing.
Twijfel je nog? Of wil je liever direct starten met waarde halen uit jouw data?
Download dan gratis ons e-book: Waarde halen uit data.