+31 (0)30 636 39 70 | info@onmarc.nl

magazine mei

 

OnMarc

Analytics Translators aan de slag bij OnMarc

Even voorstellen

De brug slaan tussen analytics en business is voor steeds meer bedrijven een strategische uitdaging. De nieuwe master Data Driven Business aan de Hogeschool Utrecht, waar OnMarc ook aan bijdraagt, voorziet in de oplossing voor dat probleem. Zij leiden Analytics Translators op: stuk voor stuk jonge professionals die zowel data als de operatie snappen. In de komende periode starten drie afstudeerders van de Data Driven Business master bij OnMarc, om hun eigen analyseskills aan te scherpen. Hieronder kun je alvast met ze kennismaken.

Lees meer

Hoe past MarcSense Retain tussen de tools die je waarschijnlijk al gebruikt?

MarcSense Retain

Waarschijnlijk heb je al diverse tools draaien om je klanten te helpen. Google Analytics om je campagnes en conversies te meten. Een applicatie als Hotjar om clickpaden te analyseren. A/B-test tools om bezoekers effectief te personaliseren. Hoe past MarcSense Retain daar tussen?

Lees meer

Een gesprek met een nieuwe klant

WWL

In november 2020 heeft OnMarc een nieuwe klant mogen verwelkomen: World Wide Lighting. WWL is het bedrijf achter verschillende (inter)nationale B2B- en B2C webshops in verlichting, zoals Lampdirect.nl en Discountlight.nl, gevestigd in Helmond. Reden genoeg voor een interview met Jimmy van den Eerenbeemt. Hij is sinds juli 2020 werkzaam bij World Wide Lighting als Data Scientist én een voormalig OnMarc collega. Hij neemt ons mee in hun weg naar een 360-graden klantbeeld, waarbij datagedreven besluiten en personalisatie voorop staan.

Lees meer

Wil je op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen?
Schrijf je in en ontvang ons magazine 4x per jaar in je mailbox!

INSCHRIJVEN