OnMarc
Personaliseer het moment van versturen van de email.
Data Deepdive bij Achmea Pensioenservices
In het kader van de onlangs gestarte Data Spreekuren, hebben we ook Achmea Pensioenservices (APS) voorgelegd omvoor hen een beknopte data deepdive te doen. Een data deepdive houdt in dat OnMarc in de bestaande data van een (potentiële) klant duikt, (uiteraard met toestemming) en op zoek gaat naar inzichten die mogelijk tot toepasbare verbeteringen kunnen leiden gebaseerd op (klant)data.
Neem jij attributie even serieus als je customer journeys?!
Jouw journey als basis voor échte attributie
Optimalisatie en maximalisatie komen wanneer het de customer journey betreft in vele vormen en maten. Een belangrijke vorm daarvan is het berekenen van conversie attributie. Simpelweg veel geld in diverse marketing kanalen investeren is natuurlijk niet moeilijk, maar wat dragen die individuele kanalen nu daadwerkelijk bij? Wanneer je daar een goed beeld van hebt kun je zowel je marketinguitgaven terugbrengen als je conversie verhogen!
OnMarc helpt TaskHero!
Website optimalisatie TaskHero
TaskHero brengt werkzoekenden (helden) en organisaties samen, met als doel ‘het laten groeien van zowel de helden als de organisaties’. OnMarc helpt bij de optimalisatie van de website en het daarbij behorende portaal zodat bezoekers zo goed mogelijk hun weg kunnen vinden. OnMarc werkt samen met TaskHero om nieuwe producten en ontwikkelingen te valideren en dat biedt beide partijen nieuwe mogelijkheden. De eerste analyses van de tot dusver verzamelde data zijn inmiddels gemaakt.