OnMarc
Maakt van klantdata resultaat
Direct waarde halen uit data
Forbes schreef er al in 2017 over: data wordt gedemocratiseerd. Data is niet meer het domein van de stereotype IT’er die in een muffe kelder liters koffie drinkt en deze data omzet in meer begrijpelijke code en query’’s. Om direct waarde halen uit data, maakt maakt iedere marketeer, UX-designer, CRO specialist of e-commerce expert dagelijks gebruik van rapportage tools en dashboards. Functies die voorheen vooral een organisatorisch of creatief karakter hadden, kunnen tegenwoordig ook niet meer om techniek heen. Datascience nam een vlucht omdat dataopslag en -verwerking goedkoper en makkelijker werden. Nu gaat ook data-driven die kant op, omdat ook de analyse tools zelf steeds toegankelijker worden.
De hype van het creëren van Big Data is op zichzelf wel voorbij, maar de tijd van datagebruik is dat zeker niet.
Dit betekent dat alleen een dataplatform met een Business Intelligence-stack niet genoeg meer is om te kunnen voldoen aan de groeiende vraag naar inzichten vanuit alle hoeken van een bedrijf. Met alleen webanalyse ben je niet meer onderscheidend. Tel daar het grote tekort aan dataspecialisten bij op, én de voorsprong van Big Tech, en je moet wel concluderen dat data gedreven werken niet voor ieder bedrijf meer weggelegd lijkt. Lijkt, dat wel.
De oplossing
Deze ligt in off-the-shelf hulpmiddelen, die wel het beste uit jóuw data halen, maar weinig moeite kosten. OnMarc helpt je business daarom met toepassingen die direct waarde uit data halen. die direct inzichten en acties opleveren, zonder tussenkomst van eigen data scientists of een eigen datalake.
Wat kun je zoal van ons verwachten?
- MarcSense Retain verhoogt je omzet door ruim op tijd vertrekkende bezoekers te detecteren.
- MarcSense Engage geeft je per bezoeker een inschatting hoe geïnteresseerd ze zijn in je product of dienst
- MarcImpact Attribution geeft nieuw inzicht in de waarde van je marketingmix op basis van je échte journeys
En verder…
Daarnaast werken we aan slimme tools om marketingsegmentatie meer fact-based te maken, en modellen die je veel kostbare A/B-tests gaan besparen. Zo bouwen we aan een portfolio dat ook bedrijven zonder een leger dataspecialisten naar een hoger plan tilt.
Na jaren ervaring in de wereld van data over digitale kanalen, bieden we hiermee naast het vertrouwde platform, een nieuwe generatie slimme applicaties. Vanaf dit jaar ligt écht datagedreven werken daarmee voor iedereen binnen handbereik. Zo staat niet alleen je schutting, maar ook je marketing straks als een huis.