+31 (0)30 636 39 70 | info@onmarc.nl

MarcSense Retain

 

Alles over MarcSense Retain

Verhoog je omzet, verlaag je exit

DE MARCSENSE RETAIN BELOFTE

Exitdetectie is niet nieuw, maar je bezoeker verwacht tegenwoordig wel meer dan een pop-up als hij naar het kruisje beweegt. Sterker nog: dan ben je al te laat, want ze wilden al weg! Zonde van deze gemiste kans (en wat je al aan marketingkosten hebt gemaakt om die bezoeker binnen te halen).

Wat is het resultaat als je binnen een seconde kunt ingrijpen op exitgedrag, ruim voordat de klant dit zelf doorheeft? Wat als je 40%-60% van je uitstroom zo op tijd kunt personaliseren?

Doe de berekening

 

Hoe werkt het?

Om op tijd te zien wanneer bij je bezoeker de twijfel toeslaat, moet je zijn of haar gedrag nauwkeurig in de gaten houden.

Benieuwd hoe we dat doen? Deze video legt je in een minuut uit hoe ons machine learning model werkt.

Zien wat het oplevert?

Bereken je extra omzet
Conversieoptimalisatie door muisgedrag en machine learning

Of je nu in retail, finance, travel of een andere e-commerce sector zit: veel van je tijd gaat waarschijnlijk zitten in het verhogen van je conversie. Waar de winkelverkoper zijn klanten nauwlettend in de gaten houdt om ze zo snel mogelijk naar de kassa te krijgen, zoekt de CRO naar de juiste knop om aan te draaien om ook zijn omzet te verhogen. De bezoekers van jouw website of app laten daarvoor veel interessante data achter. Maar hoe ga je met die data je conversies optimaliseren?

OnMarc meet niet alleen de harde cijfers, maar begrijpt ook de emotie achter het online gedrag van jouw klant. Ons model analyseert daarvoor in realtime muis- en clickgedrag voor iedere bezoeker, om te komen tot unieke voorspellingen. Op die manier kan je, net als die verkoper in een fysieke winkel, de klant nog beter inschatten en exact zien wanneer ze dreigen weg te gaan. Met MarcSense Retain kan je realtime ingrijpen en jouw klanten, op basis van emotie, bieden waar ze naar op zoek zijn.

ROI MarcSense Retain

Echte exitherkenning

MarcSense verzamelt van iedere bezoeker van de website data en analyseert deze in real-time. Op basis van dit gedrag berekent MarcSense Retain hoe groot de kans is dat de bezoeker de pagina of de funnel verlaat. Deze scores worden vervolgens gebruikt om een juiste personalisatie uit te voeren en zo de conversies te optimaliseren. Je weet zo op het vroegst mogelijke moment dat een bezoeker weg gaat, zodat jij weer in control bent over zijn klantreis. Denk daarbij aan personalisaties zoals:

  • Een pop-up chatsessie
  • Een banner met korting
  • Een ‘call me now’ button
Bekijk alle mogelijkheden

Alles wat je verder over Retain wilt weten

Meer weten over hoeveel jij met exitdetectie kan verdienen?

Vraag gratis demo aan