+31 (0)30 636 39 70 | info@onmarc.nl

MarcSense Retain

 

MarcSense Retain

Oplossingen voor het verhogen van de Customer Lifetime Value

MarcSense Retain

Conversieoptimalisatie

De bezoekers van jouw website of app laten veel interessante data achter. Maar hoe ga je met die data je conversies optimaliseren? MarcSense meet niet alleen de harde cijfers, maar begrijpt ook de emotie achter het online gedrag van jouw klant. Op die manier kan je, net als een verkoper in een fysieke winkel, de klant nog beter inschatten. Met MarcSense Retain kan je realtime ingrijpen en jouw klanten, op basis van emotie, bieden waar ze naar op zoek zijn.

Maar, hoe meet je emotie?

MARCSENSE

MarcSense verzamelt van iedere bezoeker van de website data en analyseert deze in real-time. Op basis van dit gedrag berekent MarcSense Engage scores die aangeven hoe geïnteresseerd een bezoeker of klant is in een product en berekent MarcSense Retain hoe groot de kans is dat de bezoeker de pagina of de funnel verlaat. Deze scores worden vervolgens gebruikt om een juiste personalisatie uit te voeren en zo de conversies te optimaliseren. Je weet zo op het vroegst mogelijke moment, dat een bezoeker weg gaat en kun je tijdig alternatieve, mogelijk meer relevante context bieden. Zoals bijvoorbeeld:

  • Een pop-up chatsessie
  • Een banner met korting
  • Een ‘call me now’ button
RESULTATEN

Wat is het resultaat als je binnen een seconde kunt ingrijpen op een interactie met een relevante personalisatie? Dat wordt bepaald door het aantal personen dat nu op onverklaarbare wijze een website verlaat, of waar geen kans meer is om de bezoeker nog extra aan te spreken. Bij klanten van OnMarc is gebleken dat meer dan 95% van de bezoekers de website verlaat zonder het verwachte doel te bereiken.

MarcSense geeft antwoord op de volgende vragen:

  • Hoe snel kunnen we interesse en de kans op het verlaten van de site vaststellen?
  • Welke relevante personalisaties zijn beschikbaar?
  • Hoe kunnen we optimaliseren voor conversies?

De mogelijkheden zijn grenzeloos