OnMarc’s Data Platform
Klaar voor de toepassing
De volgende stappen in klantgerichtheid
OnMarc Data Platform – Klaar voor de toepassing
OnMarc heeft een platform gebouwd waarmee het mogelijk is om alle data van bezoekersinteractie te integreren. Alle technologie die daarbij is ontwikkeld of gebruikt staat ook aan de basis van alle oplossingen die wij leveren. Het OnMarc Data Platform (ODP) zorgt voor een naadloze integratie van data uit alle belangrijke communicatiekanalen. Dat zijn primair de digitale kanalen, omdat ze zoveel data intrinsiek leveren, maar ook data van andere kanalen kan worden geïntegreerd.
RealTime verwerking
Het OnMarc Data Platform verzamelt data in real-time. Als de bron de data levert wordt deze direct verwerkt zodat vaak binnen tientallen of honderdtallen milliseconden de verwerkte data beschikbaar is voor personalisatie toepassingen. Je wilt immers direct inspelen op het gedrag van de bezoeker!
De basis van het ODP: brede collectie van gegevens
Natuurlijk collecteer je in het ODP alle gegevens van online klantengedrag op website en apps. OnMarc maakt daarvoor gebruik van de meetmethode van Celebrus, waarmee zowel vertrouwd, maar ook integraal en in real-time data wordt verzameld en indien gewenst op het meest fijnmazige niveau. Tot op muisbeweging en toetsaanslagen. Eenvoudig, zonder enige vorm van tagging.
Natuurlijk wil je weten wat bezoekers ertoe zet om naar je website of app te gaan. Een reeks marketing response integraties zorgen voor uitgebreide mogelijkheden om marketinganalyses te maken en slimme modellen. OnMarc biedt integraties voor SEA, SEO, display marketing, affiliate marketing en e-mail.
Als bezoekers je feedback geven dan is dat zeer waardevol. Maar je wilt ook weten waarom en in welke context de feedback is gegeven. De voice-of-the-customer integraties zorgen voor de koppeling van feedback data aan bijvoorbeeld app- of web-bezoeken en levert zo aanvullende informatie.
De mogelijkheden zijn grenzeloos