+31 (0)30 636 39 70 | info@onmarc.nl

Home

 

OnMarc

Touch Your Customer

Succes start met goed luisteren.

 

Luisteren om te begrijpen wat de klant echt wil, is misschien wel de grootste uitdaging van elke organisatie. Klanten en bezoekers kiezen hun eigen weg, zeker in de digitale wereld. Ze vertellen je waar ze naar kijken, welke informatiebehoefte ze hebben, waar ze naar zoeken en wat ze kopen. Door deze data slim en integraal vast te leggen creëren wij bij OnMarc inzicht. Zo herkennen wij patronen. Onze services bieden organisaties kansen om de meest relevante actie in te zetten op dat ene bepalende (aankoop)moment.

OnMarc helpt je met het leggen van het fundament voor een compleet 360 graden klantbeeld, waardoor je in staat bent de beste keuze te maken. Wij bieden je datagedreven oplossingen om altijd op het juiste moment waarde toe te voegen voor jouw klant.

De mogelijkheden met OnMarc zijn grenzeloos.

MarcImpact

Attributie: Leren van het verleden, de toekomst verbeteren

Bedrijven spenderen veel geld aan adverteren en andere marketing-, communicatie- en verkoopkanalen. Maar welk kanaal (of combinatie van) zorgt dat jouw klant een bepaalde actie onderneemt?

Lees meer

MarcSense

 Mouse Overs: Het belang van emotie

Online bezoekers vertellen je veel over wat ze willen. Het online gedrag is te meten op diverse manieren. Maar hoe meet je emotie?

Lees meer

MarcInsight

Data insight services: Een berg aan data, maar hoe bruikbaar is het?

Het digitale tijdperk, iedere interactie met klanten zorgt voor meer en meer verzamelde data. Maar weet jouw organisatie deze data vervolgens ook om te zetten in toegevoegde waarde voor bedrijfsdoeleinden?

Lees meer

Wapen je tegen de grootmachten

Op donderdag 31 oktober 2019 organiseerde OnMarc deze themamiddag in het Nationaal Militair Museum op vliegbasis Soesterberg. Benieuwd naar de mogelijkheden en kansen wat betreft jouw bewapening of  heb je zin om eens een kop koffie met ons te drinken? We horen graag van je!

De unieke aanpak van OnMarc.

We zoomen op de individuele bezoeker in met chirurgische precisie.
Kevin vertelt over onze aanpak (Meet, Analyseer, Real-time, Centraal).
Lees meer over MARC .

Hoe goed denk jij je klant echt te kennen?

Omnichannel data

Mouse over analyse, simpel maar effectief.

Mouse over data

De 5 valkuilen bij een diepe data duik.

From copycat to datadog